loading...
بازی خونه
روح الله جعفرپور بازدید : 159 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

Holo Launcher HD Plus لانچری ساده، سریع و قدرتمندکه جایگزینی بسیار مناسب برای لانچر فعلی گوشی شما به حساب می آید و سبب تغییر ظاهر و شکل قسمت های مختلف گوشی می شود.

شما می توانید تا ۹ صفحه خانگی داشته باشید و ویجت های مورد نیاز خود را به آنها اضافه کنید. این برنامه برای هر یک از قسمت های گوشی از جمله تنظیمات عمومی، دسکتاپ، میانبرهای اصلی و… تنظمات جداگانه دارد طوری که بنا به سلیقه و نیاز خود می توانید آنها را تغییر دهید.

روح الله جعفرپور بازدید : 185 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خواندن پیامک هایتان در مکان های شلوغ و پر ازدحام مانند اتوبوس، قطار و یا سینما احساس کنید فرد دیگری زیر چشمی به تبلت یا تلفن همراه شما نگاه کرده و پیامک های شخصی و خصوصی شما را می خواند.

دریچه برای رهایی از این مشکل نرم افزار Blindfold را به شما معرفی می کند که در یک محیط کاربری زیبا پیام های کوتاه را فقط در مقابل چشمان شما نمایش داده و آنها را از دید سایرین پنهان می کند.
روح الله جعفرپور بازدید : 335 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


کاربران زیادی در سراسر دنیا علاقه مند به مجهز کردن رایانه شخصی، تبلت و موبایل خود به یک سیستم امنیتی هستند و از همین رو استفاده از اثر انگشت برای بازگشایی دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ ها رو به گسترش است.

تاکنون نرم افزارهای بسیاری نیز برای باز کردن قفل موبایل با اثر انگشت ساخته شده که البته باید توجه داشته باشید این تکنولوژی هنوز به تبلت و تلفن های همراه عادی وارد نشده و اپلیکیشن های عرضه شده فقط جنبه تفریح و سرگرمی دارند.
دریچه فناوری اطلاعات بنا به درخواست کاربران نرم افزار بازگشایی تلفن همراه با اثر انگشت را برای دو سیستم عامل آندروید و سیمبین معرفی کرده که می توانید به وسیله آن کمی با دوستان خود شوخی کنید.
به ظاهر بعد از لمس گوشی اثر انگشت شما ظاهر شده و نرم افزار آن را اسکن کرده و مورد تائید قرار می دهد، اما در حقیقت شما باید از الگو و ترفندهای خاصی برای باز کردن قفل موبایل استفاده کنید که دیگران از آن بی خبرند.
ThinkChange Fingerprint نام نرم افزار مشابهی است که برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 ساخته شده و می توانید با تغییر تنظیمات آن مشخص کنید که بعد از چه تعداد اسکن اثر انگشت، قفل صفحه نمایشگر را باز نماید.
روح الله جعفرپور بازدید : 252 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


آخرین نسخه از آنتی ویروس F-Secure به سادگی شما را از طیف وسیعی از کرم ها و ویروس ها محافظت می کند. این نرم افزار یک مجموعه امنیتی کامل است که از گوشی شما در مقابل سرقت آنلاین، SMS / MMS خطرناک و حدود 98.6 درصد تروجان ها حفاظت خواهد کرد.

روح الله جعفرپور بازدید : 261 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


گاهي در تاريکي شب تنها چيزي که بسيار مفيد به نظر مي رسد يک چراغ قوه است ، چراغ قوه  با نور کم هم بسيار مفيد چرا که مانع از بر خورد ما با وسايل اطرافمان مي شود.

اکثر گوشي هاي غير هوشمند داراي چراغ قوه مي باشند که مشکل ما را در بسياري از موافع حل مي کند اما اگر از تلفن هاي هوشمند استفاده مي کنيد مي توانيد با کمک برنامه ي Tiny Flashlight + LED را دانلود کنيد.

معرفي برنامه :


Tiny Flashlight + LED برنامه ايست که تلفن هوشمند اندرويدي شما را به يک چراغ قوه با نور بسيار زياد تبديل مي کند.

نحوه ي کارکردن با برنامه بسيار ساده است ، اما دقت کنيد انر‍ژي زيادي را از تلفن هوشمندتان مي گيرد ، که در مقابل خروجي نور ان قابل چشم پوشي است.

ويژگي برنامه :

روشن کردن تمام چراغ هاي موجود در تلفن همراه

داشت زمان سنج که باعث مي شود پس از دو دقيقه به صورت اتوماتيک از برنامه خارج مي شود

نور پس زمينه ي صفحه کليد را به حداکثر مي رساند

صفحه نمايش را تا حداکثر ممکن روشن مي کند

امکان تنظيم ميزان نور خروجي


روح الله جعفرپور بازدید : 200 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


Smart Office 2 آخرین نسخه آندروید نرم افزار آفیس است که به وسیله آن می توانید فایل های پاورپوینت، ورد، اکسل و پی دی اف را در تبلت یا تلفن همراه خود ساخته، ویرایش کرده و مشاهده کنید.

ویژگی های نرم افزار:

این نرم افزار قادر است فایلهای آفیس را به فرمت PDF تبدیل و ذخیره کرده و اسناد و اسلایدها را به صورت سه بعدی نمایش دهد.
همچنین برای پرینت گرفتن از فایلهای آفیس دیگر نیازی به نصب برنامه های جداگانه در موبایل خود ندارید و Smart Office 2 از طریق اتصال به پرینترهای وایرلس اینکار را به راحتی برای شما انجام می دهد.
تغییر رنگ، فونت، سایز، قالب و اضافه کردن عکس به اسناد و نوشته ها از جمله ویژگی های این نرم افزار است که با داشتن رابط کاربری زیبا و قوی خود دسترسی و مدیریت فایل های آفیس را در گجت های آندرویدی آسان می کند.
به کمک نرم افزار Smart Office 2 می توانید نمودارهای محاسباتی ایجاد کرده و اسناد و پیوست ها را از طریق ایمیل دریافت و ارسال نمایید و آنها را در Google Docs به اشتراک گذارید.
بزرگنمایی صفحات ، پشتیبانی کامل از همه نسخه های قدیمی و جدید نرم افزار آفیس و امکان مشاهده و ویرایش فرمت های  DOCX، XLS، XLSX، PPT و PPTX از دیگر ویژگی های قابل توجه این نرم افزار است.
روح الله جعفرپور بازدید : 241 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


نقاشی کشیدن بر روی تبلت ها و گوشی های همراه را می توان یکی از جذاب ترین سرگرمی های دنیای فناوری دانست . حال هرچه قدر هم که امکانات و ابزار بیشتری را در کنار بوم لمسی خود داشته باشیم مطمئنا می توانیم اثرهای بیشتر و البته بهتری را به نام خود ثبت کنیم.

معرفی نرم افزار:
SendPhiz نرم افزار جالبی است که برای شما قرار داده ایم. یک برنامه ویژه و کارآمد برای گوشی های اندروید که شما با آن قادر به کشیدن نقاشی های دلخواه بر روی گوشی های خود خواهید بود. این نرم افزار لذت استفاده از جدید ترین ابزار های نقاشی و طراحی را بر روی گوشی شما به ارمغان می آورد و همچنین می توانید عکس های کشیده شده خود را برای دیگران سند کنید و هنر خود را به دیگران نشان دهید.

روح الله جعفرپور بازدید : 197 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)


این بازی از اول تا آخر در شهر میامی از جمله مرکز شهر، ساحل و لنگرگاه در جریان است. شما باید بیش از 75 ماموریت متنوع از جمله نفوذ به باندها، زنده ماندن در جنگل و... را طی کنید.

-این بازی تحت فرمت جاوا وبا رزولوشن 320×240 طراحی شده است.


تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت را چگونه می بینید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 271
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 36,207
  • بازدید کلی : 170,929
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ
    شما هم می تونید...

      http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید .
      ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.

      همچنین با ارسال 10 پست مرتبط با عنوان سایت میتوانید برنده ی کارت شارژ 2 و 5 هزار توانی شوید.

      ارسال