loading...
بازی خونه
روح الله جعفرپور بازدید : 286 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

تاکنون خواسته اید که صدایی مانند یک هیولا داشته باشید؟ نرم افزار My Monster Voice می تواند صدای شما را به صداهای ترسناک یا خنده دار تبدیل کند.

یکی از شش پیش فرض های نرم افزار را انتخاب کرده و صدای هیولایی منحصر به فرد خود را بسازید.
با استفاده از این نرم افزار می توانید دوستان خود را ترسانده و یا صدای تغییر یافته خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید.
شایان ذکر است که نرم افزار My Monster Voice برای سیستم عامل iOS 4.3 و بالاتر طراحی شده و بر دستگاه های آیپد، آیپاد و آیفون قابل نصب است.
روح الله جعفرپور بازدید : 212 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

KnightyKnight یک بازی گلادیاتوری است که شما را تا قرون وسطی به زمان گذشته می برد.

شما در این بازی نقش یک شوالیه قهرمان را دارید که سوار بر اسب از کنار دشمنان خود عبور کرده و با نیزه به آنها حمله می کند.


بازی KnightyKnight از تنوع سلاح های زیادی برخوردار بوده و می توانید حس شجاعت، افتخار و بی رحمی شوالیه های قدیمی را در آن تجربه کنید.
این بازی بر روی آیفون، آیپد و آیپادهای دارای سیستم عامل iOS 3.2 و بالاتر قابل نصب بوده و به علت استفاده از صحنه های خشونت آمیز برای گروه سنی +9 توصیه شده است.
روح الله جعفرپور بازدید : 287 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)


یکی از کار هایی که باید در طول روز آن را انجام دهیم ، ورزش کردن است و این امر برای کسی پوشیده نیست.

چرا که حتی کمتر از یک ساعت ورزش علاوه بر طولانی کردن عمر در شادابی ما در طول روز نیز تاثير گذار است.
بسیاری  برای ورزش کردن به سراغ باشگاه ها می روند، بسیاری هم به دلیل نداشتن فرصت کافی تصمیم می گيرند در منزل و یا در حین کار کردن ورزش کنند.

اما اگر شما جز دسته ی دوم هستید به عبارتی علاوه بر داشتن علاقه برای ورزش ، فرصت کافی در طول روز برای رفتن به باشگاه را ندارید ، برنامه ی Situp  به شما کمک زيادي می کند.

روح الله جعفرپور بازدید : 198 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)


کشف رمز و رازهای شعبده بازی همیشه از جذابیت زیادی برخوردار بوده و بسیاری از افراد به فراگیری فنون تردستی علاقه زیادی دارند.

اگر شما هم جزء این گروه هستید دریچه یک نرم افزار فارسی را برای شما آماده کرده است که توسط آن میتوانید 36 ترفند شعبده بازی را یاد بگیرید.
روح الله جعفرپور بازدید : 413 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (1)


بازی زیبای Red Rolling Hood را با حجم کم و فشرده برای دانلود آماده کرده ایم. شما در این بازی نقش یک دختر ( شنل قرمزی ) را بازی خواهید کرد که می بایست در جنگل به دنبال مادربزرگش که اسیر گرگ شده بگردید و او را نجات دهید.


روح الله جعفرپور بازدید : 381 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)


Farm Frenzy یکی از بازی های معروف در دنیاست که نسخه های متعددی از آن هم برای رایانه و هم برای گوشی های همراه ساخته شده است. در اینجا هم شما می توانید نسخه این بازی که برای گوشی های جاوا طراحی شده است را دانلود کنید.

شما در این بازی می توانید به نظارت و سازماندهی تمام مراحل تولید مزرعه خود از تغذیه و پرورش حیوانات گرفته تا خرید و فروش کالاهای تولیدی شده بپردازید.

روح الله جعفرپور بازدید : 563 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)



با استفاده از اين نرم افزار قادر خواهید بود ضربان قلب خود را اندازه گیری نمایید. برای این کار کافیست انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار دهید و سپس منتظر تثبیت ضربان قلب خود بمانید .لازم به ذکر است این برنامه موفق به کسب جایزه سلامت سال ۲۰۱۱ گردیده است و در گوشی های آندروید نسخه ۱٫۶ قابل اجراست.

روح الله جعفرپور بازدید : 356 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

تلفن همراه جزء وسایل شخصی هر فرد محسوب می شود و بسیاری از کاربران دوست دارند تا فقط خودشان به اطلاعات درون موبایل دسترسی پیدا کنند.


-ویژگی های نرم افزار:
اما به نظر شما بهترین راه برای حفاظت از اطلاعات و قفل کردن تلفن همراه چیست؟ امروزه نرم افزارهای زیادی با رمزگذاری اعداد، چهره صورت و یا صدای فرد برای انجام اینکار طراحی شده اند که Sonic Unlock یکی از آنهاست.
در این نرم افزار از فناوری تشخیص صدای انسان استفاده شده و عملکرد آن بدین شکل است که فقط با شناسایی صدای شما قفل موبایل باز می شود و در صورت استفاده سایر افراد از آن هیچ کارایی نخواهد داشت.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت را چگونه می بینید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 271
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 36,192
  • بازدید کلی : 170,914
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ
    شما هم می تونید...

      http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید .
      ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.

      همچنین با ارسال 10 پست مرتبط با عنوان سایت میتوانید برنده ی کارت شارژ 2 و 5 هزار توانی شوید.

      ارسال