loading...
بازی خونه
روح الله جعفرپور بازدید : 441 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)


Truecaller  برنامه ای بسیار جذاب است که آدرس کنونی فردی که با شما تماس می گیرد را در نمایشگر نشان می دهد. مثلا شهر، خیابان و … .
این برنامه بجز این، کاربرد های دیگری هم دارد به طور مثال امکان مسدود کردن بعضی شماره ها جهت جلوگیری از تماس با شما از دیگر قابلیت های این برنامه است.
این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می دهد که بیش از ۱٫۵ میلیارد شماره در سراسر جهان جستجو کرده و دفترچه تلفنی کامل داشته باشید .

روح الله جعفرپور بازدید : 239 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

بازي TURRET COMMANDER داراي گرافيك بسيار خوب و صداي دالبي ساراند است و مطمئنا طرفداران محصولات استيو جابز (آي پد، آيفون و...) را مجذوب خود مي کند.
شما در اين بازي  سه بعدي، نقش يك فرمانده را داريد و بايد به جنگ دشمنان برويد. اين بازي داراي مراحل متنوع و گوناگوني است كه با كسب امتياز به مراحل بالاتر راه پيدا مي کنيد. قسمتي از بازي در آسمان است و بايد اسلحه هاي خود را تقويت كنيد زيرا دشمنان از هيچ تلاشي براي از بين بردن شما دست نمي کشند.
روح الله جعفرپور بازدید : 186 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

تقریبا تمام دارندگان تلفن های هوشمند با بازی angry bird یا همان پرنده های خشمگین آشنا هستند.در پرنده های خشمگین تعدادي از پرنده با نابود کردن دشمنانشان تصمیم به آزاد کردن دوستان خود می گیرند.
داستان Rope rescue هم مانند پرنده های خشمگین است، البته با معما های بیشتر که روند بازی را سختر می کند.
در این بازی جغدی تمام پرنده ها را اسیر کرده و تنها یک طوطی باقی مانده است.
در این بازی باید طناب ها را به نحوی در دور گره ها بچرخانید تا به قفس پرنده ی اسیر برسید و سر طناب را به دور در قفس بیندازید بعد از آن شما یک مرحله را با موفقیت سپری کرده اید وبه مرحله ی بعد می روید.

البته در این میان کار شما آسان نیست چرا که جغد بر سر راه طناب ها تله هایی را قرار داده که درصد موفقیت شما در بازی را پایین می آورد.

در طول بازی مراقب چاقو های پروازی ،خفاش های سیاه و توپ های آتشین باشید تا راحتر بتوانید مراحل بازی را سپری کنید.

روح الله جعفرپور بازدید : 290 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

Move The Box نام یک بازی جذاب فکری است که از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است و همین امر باعث شده تا سازندگان آن، این بازی را برای سیستم های مختلف موبایل طراحی و عرضه کنند.

توضیحات بازی:

 
در بازی Move The Box ( در اینجا نسخه دانلود آن برای جاوا و اندروید گذاشته شده است) شما باید با حرکات انگشت خود جعبه های همسان را در کنار هم قرار دهید تا از بین بروند و هیچ جعبه اضافی در محیط بازی باقی نماند.
این بازی دارای 7 مرحله اصلی است که هر کدام شامل 24 پازل می شوند و می توانند برای هفته ها و بلکه ماه ها شما را سرگرم حل معماهای خود کنند.
روح الله جعفرپور بازدید : 175 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

Find My Phone نرم افزاری مفید و کاربردی برای پیدا کردن گوشی‌های گم‌شده یا به سرقت رفته است. اگر شما گوشی خود را گم کرده‌اید، کافی است یک اس ام اس حاوی متنی که در نرم‌افزار تنظیم کرده‌اید، به گوشی خود ارسال کنید تا گوشی شما با استفاده از جی پی اس، مختصات Google Map خود را به صورت لینک برای شما ارسال کند. اگر هم گوشی را در نزدیکی خود گم کرده اید، می‌توانید یک اس ام اس با متن "ring” ارسال کنید تا گوشی برای دقایقی با بلندترین صدای ممکن زنگ بزند.
روح الله جعفرپور بازدید : 279 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

گوشی یا تبلت اندرویدی شما را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به وسیله دوربین گوشی یا تبلت خود چندین عکس تهیه کنید و سپس عکس های گرفته شده را تنها با طی چند مرحله به یک فایل پی دی اف واحد تبدیل کنید. نرم افزار قاب یا فرمت صفحات روزنامه ها، کتاب ها، مجلات، کارت ویزیت ها، یادداشت ها و… را تشخیص داده و به شما امکان عکس برداری صحیح و تنظیم شده را می دهد. کنتراست و رنگ عکس های گرفته شده نیر قابل تنظیم است.
 
روح الله جعفرپور بازدید : 181 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)


اگر شارژ باتری موبایلتان تمام شده و به پریز برق هم دسترسی ندارید، با استفاده از این نرم افزار و تکان دادن دست خود می توانید دوباره آن را شارژ کنید.

این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری 60 ورژن 5، آنا و بل طراحی و ساخته شده است.

روح الله جعفرپور بازدید : 111 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)


اگر شارژ باتری موبایلتان تمام شده و به پریز برق هم دسترسی ندارید، با استفاده از این نرم افزار و تکان دادن دست خود می توانید دوباره آن را شارژ کنید.

ویژگی های نرم افزار: 
اما نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید.
مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.
سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد.
در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان زیادی دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا 50 میلی ولت انرژی برق تولید نماید.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت را چگونه می بینید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 187
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 271
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 36,155
  • بازدید کلی : 170,877
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ
    شما هم می تونید...

      http://www.pwut.ac.ir/_layouts/1065/images/new.gif شما هم جزء کسانی‌ باشید که می‌خواهید مطلب خود را منتشر کنید با ارسال مطلب خود میتوانید یکی‌ از ارسال کنندگان سایت باشید تنها با فشار دادن ارسال مطلب شما هدایت میشوید به بخش ارسال‌ها و مطلب خود را ثبت کنید .
      ابتدا در سایت عضو شده تا پنل کاربری برای ارسال مطلب برای شما ایجاد گردد.

      همچنین با ارسال 10 پست مرتبط با عنوان سایت میتوانید برنده ی کارت شارژ 2 و 5 هزار توانی شوید.

      ارسال